مادرانه

خداوندا توفیق ده امانت در دستامان را به درستی تربیت کنیم

مادرانه

خداوندا توفیق ده امانت در دستامان را به درستی تربیت کنیم

بر آنیم تا تجربیات مان را برای تربیت فرزندان صالح به اشتراک بگذاریم
سعی میکنیم مستند صحبت کنیم
انشاالله که مورد رضای
حضرت حجت عج الله تعالی فرجه الشریف باشیم

خواب کودک

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

بگذارید چراغ خواب یا حتی لامپ معمولی اتاق خواب فرزندتان روشن بماند. می توانید از ریسه های چراغهای رنگین کوچک برایش استفاده کنید. بسیاری از بچه ها حتی زیر پرنورترین چراغها به خواب می روند. این نیاز به نور پس از مدتی از بین خواهد رفت.

. سعی کنید تاریکی آنقدر ها هم اسرار آمیز نباشد. یک بار شام را با نور شمع بخورید، هنگام غروب آفتاب قدم بزنید و یا شبی که آسمان صاف است، پتویی در حیاط پهن کنید و از تماشای ستاره ها لذت ببرید.

. اگر واکنش شدیدی در برابر ترس کودک از تاریکی نشان دهید، شرایط را بدتر می کنید. با این موضوع همانطور که هست برخورد کنید. زیرا ترس عادی کودک به مرور زمان از بین می رود.

. نگذارید فرزندتان فیلمهای ترسناک ببیند یا کتابهایی بخواند که او را می ترساند، این قانون شامل سراسر روز می شود، زیرا بچه ها حافظه خوبی دارند و می توانند چیزهایی را که صبح دیده اند، هنگام خواب به یاد آورند. به دقت مراقب فرزندتان باشید، ممکن است آنچه که از دید او” ترسناک”به نظر می رسد، شما را نترساند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی